Zakelijke dienstverlening

Ondersteunende ontwikkelingen?

Jaar na jaar vinden er wijzigingen plaats in het aanbod binnen de zakelijke dienstverlening. Dit is inherent aan de veranderingen in de maatschappij en wijzigingen binnen wet- en regelgeving. Dat vraagt om juiste informatie en alert zijn op signalen. Het is niet eenvoudig om alle veranderingen bij te houden en wijzigingen door te voeren. Welke processen veranderen en wat betekent dat voor uw klanten? Waar zit het evenwicht, niet alleen voor uw organisatie maar ook die van uw klant? Wat betekent het begrip compliance en wat zijn uw verplichtingen? Is duidelijk wat we moeten ondernemen op de risico’s en kansen die op ons afkomen?

Wat kunnen wij u bieden?

  • Met experts die ervaring hebben in de algemene zakelijke dienstverlening kunnen wij er voor zorgen dat werkprocessen korter worden en het beoogde resultaat leveren. Daarbij zal het lean principe worden toegepast. Lean is een filosofie en methodiek om maximale waarde voor de klant te realiseren met zo min mogelijk verspillingen.
  • Wij kunnen voor u een strategische beleidsvisie op het gebied van de dienstensector ontwikkelen.
  • Wij begrijpen dat er in sommige gevallen geen interne expert kan worden aangesteld. Iemand die adviseert met betrekking tot Total Quality Management (TQM) en vervolgens coacht om daarmee aan de slag te gaan binnen de organisatie.
  • In de meeste gevallen kan een dag per maand al volstaan om u en uw organisatie verder op weg te helpen.

Wie komt u helpen?

  • Wij beschikken over een netwerk van ervaren adviseurs in de sector zakelijke dienstverlening. Adviseurs die de praktijk als geen ander kennen en ook weten hoe dat gekoppeld kan worden aan de verantwoordelijkheden. Die niet alleen beschikken over de benodigde kennis en ervaring, maar ook over managementsystemen en certificeringen.